Darmowa dostawa do paczkomatów dla zamówień od 50 zł. Darmowa dostawa kurierem dla zamówień od 600 zł.
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

SERWIS I CZĘŚCI

Masz maszynę do naprawy lub przeglądu .

Zgłoś się do nas osobiście lub skontaktuj się z nami tel.: 59 822 11 94 email : info@nezo.pl. Możemy odebrać maszynę, naprawić i dostarczyć z powrotem.

 

Proces naprawy: 

1. Przyjęcie maszyny na serwis. Spisanie wszystkich uwag klienta oraz danych kontaktowych. Klienta zawsze otrzymuje protokół przekazania maszyny .

2. W ciągu 3 dni roboczych klient otrzymuje informację (telefonicznie, sms, email) na temat z wyceną naprawy.

3. Po zaakceptowaniu kosztów naprawy przez klienta przystępujemy do naprawy. Nigdy nie naprawiamy bez wcześniejszego ustalenia tego z klientem.

W przypadku braku akceptacji kosztów naprawy pobierana jest opłata w wysokości 50 zł. Mechanik dokonując ekspertyzy urządzenia, poświęca czas, za który otrzymuje wynagrodzenie. Dlatego ekspertyza, nawet w przypadku braku naprawy urządzenia, jest płatna 

 

4. Maszyna zostaje naprawiona w czasie zależnym od dostępności części zamiennych - to również ustalane jest z klientem

5. Po zakończeniu naprawy klient otrzymuje informację - telefonicznie, sms, email

6. Przy odbiorze klient otrzymuje dokument wraz ze szczegółową listą wymienionych części

oraz wykonanych czynności.

 

Serwisujemy i naprawiamy takie urządzenia jak: pilarki, wykaszarki, kosiarki, podkaszarki, nożyce do żywopłotu, kosiarki automatyczne, dmuchawy, podkrzeszywarki, glebogryzarki, traktorki ogrodowe, ridery, wertykulatory, areatory, agregaty prądotwórcze, przecinarki, odśnieżarki, myjki ciśnieniowe.

 

Dlaczego warto regularnie serwisować sprzęt ?

1. Regularny serwis wydłuża żywotność i funkcjonalność sprzętu oraz ogranicza niepotrzebne przestoje w użytkowaniu maszyny.

2. Sprzętem zajmują się przeszkoleni mechanicy, którzy zajmują się tym na co dzień, są fachowcami w tej dziedzinie

i co najważniejsze lubią swoją pracę

3. W naszym serwisie zawsze stosujemy odpowiednie technologie, materiały oraz narzędzia .

4. Po serwisie zawsze zawsze otrzymujesz protokół serwisowy- wiesz dokładnie co było zrobione.

5. Usługi objęte są gwarancją- 12 miesięcy

6. Oszczędność czasu

pixel